Išrinksime atostogų kelionę už tave!
Kad išrinktume tau tinkamiausią atostogų pasiūlymą, nepamiršk paminėti: kelionės datos, trukmės, žmonių skaičiaus, kelionės krypties, biudžeto asmeniui ir kt.
Uždaryti

Nerandi kelionės?
Atsiųsk mums užklausą!
Rezervacija tel. (8-5) 2496279Darbo laikas: I-V 8:30-18:00, VI 10:00-15:00
Pradžia Populiariausi klausimai

Populiariausi klausimai: Kelionės

Ar kelionės metu galiu būti apgyvendintas ne savo pasirinktame viešbutyje?

Sezono piko metu gali susidaryti situacija, kada kelionių organizatoriai negali patvirtinti kliento pasirinkto viešbučio, nors ir nebuvo sustabdytas viešbučio kambarių pardavimas. Tokiu atveju, klientui rekomenduojami kiti adekvatūs viešbučiai. Gali būti, kad tam tikru kelionės metu bus galimybė klientui pasiūlyti brangesnį viešbutį, už kurį privaloma priemoka. Joks viešbučio pakeitimas nedaromas be keliautojo sutikimo. Jeigu keliautojui nepavyksta pasiūlyti priimto varianto, kelionių organizatorius grąžina įmokėtą sumą.

Esant perpildytiems viešbučiams ir nesant galimybei apgyvendinti klientus pasirinktame viešbutyje (nors buvo gautas viešbučio užsakymo patvirtinimas) nuo atvykimo dienos, viešbutis pasilieka teisę ir įsipareigoja klientus laikinai apgyvendinti kitame ne prastesnės kategorijos viešbutyje.

Kokios kategorijos viešbučiai yra įtraukiami į kelionės paketą?

Siekdami patenkinti klientų poreikius, kelionių organizatoriai siūlo įvairių kategorijų viešbučius. EasyTravel portale pateikiama informacija leidžia savo nuožiūra pasirinkti  viešbučio tipą ir kainą.

Įvairiose šalyse, esančių viešbučių neįmanoma tiksliai suklasifikuoti pagal vienodai interpretuojamus kriterijus, todėl, priklausomai nuo šalies, atsiranda skirtingi vienodų kategorijų viešbučių standartai. Viešbučio kategorija priklauso nuo kambarių dydžio bei jų įrangos, aptarnavimo lygio bei teikiamų paslaugų kiekio. Kiekvienoje šalyje kategorijai keliami reikalavimai ir jų interpretavimas gali skirtis. Šalia viešbučio pavadinimo pateikiama papildoma viešbučių klasifikacija, kuri žymima skaičiumi ir jį atitinkančiu žvaigždučių kiekiu. Tai daugiau subjektyvus kelionių organizatoriaus kiekvienos šalies viešbučių palyginamasis įvertinimas (atsižvelgiant į viešbučio vietą, įrangos kokybę ir pan.), kuris turėtų padėti klientui pasirinkti norimą viešbutį. Šio žymėjimo negalima tapatinti su oficialią viešbučio kategoriją šalyje nurodančiomis žvaigždutėmis.

Būna atvejų kada kelių mėnesių bėgyje iki  kelionės pradžios gali pasikeisti pasirinkto viešbučio kategorija.

Ką daryti įvykus draudiminiam įvykiui?

Draudiminio įvykio atveju apdraustasis privalo per 48 valandas raštu informuoti draudimo kompaniją ir/arba jo interesus atstovaujančią asistavimo kompaniją (nurodytą draudimo poliso atmintinėje apdraustajam).  Išsamią informaciją, apie tai, ką daryti atsitikus draudiminiam įvykiui, galima rasti EasyTravel internetinės svetainės nuorodoje Draudimas 

 

Koks yra draudimo įmokos dydis?

Draudimo įmoka yra vienkartinė ir mokama sudarant draudimo sutartį (polisą). Įmokos dydis  priklauso nuo draudimo sumos, apdraustojo amžiaus, kelionės tikslo (vykstate sportuoti, atostogauti, tarnybinė kelionė ar kt.), regiono, kur vykstama (Europa, Rytų Europa ar kt. žemynai).

Ar būtinai turiu įsigyti kelionės draudimą?

Į kelionę vykstantis asmuo gali pasirinktinai draustis viena, keliomis ar visomis kelionės draudimo rūšimis. Norimą draudimo rūšį galima pasirinkti perkant kelionę EasyTravel interneto svetainėje. EasyTravel draudimo partneris - "ERGO Lietuva".

EasyTravel kelionių agentūroje galima įsigyti šias draudimo rūšis:

  • Medicininių išlaidų draudimas
  • Kompleksinis kelionės draudimas
  • Bagažo draudimas
  • Kelionės finansinių nuostolių draudimas
  • Asmens civilinės atsakomybės draudimas


Kompleksinis kelionės draudimas
Šis kelionės draudimas apima dvi kelionės išlaidų draudimo rūšis, kuriomis apsidrausti rekomenduojame visiems keliautojams, vykstantiems į užsienio šalis:

Medicininių išlaidų draudimas - tai draudimas susijęs su su išlaidomis, kurias apdraustasis patiria dėl būtinos medicininės pagalbos užsienyje. Būtinoji medicininė pagalba - medicininės pagalbos priemonės, taikomos siekiant atstatyti ir palaikyti gyvybiškai svarbias organizmo funkcijas bei išvengti ilgalaikių bei negrįžtamų patologinių organizmo pakitimų, numalšinti aštrų skausmą.

Draudimas nuo nelaimingų atsitikimų - Apdraudžiamos mirties, neįgalumo, laikino neįgalumo ir kaulų lūžių rizikos.
Mirties atveju apdraustojo teisėtiems paveldėtojams yra išmokama vienkartinė, mirties rizikai pasirinkta draudimo suma.
Neįgalumo atveju išmokos dydis priklauso nuo neįgalumo lygio ir pasirinktos draudimo sumos.
Išmokos dydis kaulų lūžių atveju priklauso nuo lūžusio kaulo ir draudimo sutartyje numatytos draudimo sumos.
Esant laikinam neįgalumui dėl nelaimingo atsitikimo draudimo išmokos mokamos už patirtą traumą (pvz., dėl kaulų išnirimų, minkštųjų audinių plyšimų, nudegimų, nušalimų, galvos smegenų sutrėtimų ir kraujosruvos).Norėdamas sužinoti daugiau informacijos, spustelk  Kelionės finansinių nuostolių draudimo taisyklės Nr. 028

Bagažo draudimas
Apdraudžiami tik asmeninio pobūdžio daiktai, skirti kelionei
Draudimo išmoka mokama už:
atiduotą saugoti bagažą, jeigu jis dingsta;
priverstinių pirkinių įsigyjimą iki 175 EUR, kai perduotas pervežti bagažas į paskirties vietą vėluoja daugiau kaip 6 val.;
nuostolius dėl vagystės iš pastatytos ir užrakintos transporto priemonės;
nuostolius, jeigu bagažas dingsta ar apgadinamas dėl transporto priemonės avarijos ar nelaimingo atsitikimo, kurį patiria apdraustasis;
nuostolius, jei bagažas apgadinamas dėl gaisro ir kitų gamtinių jėgų poveikio.
Draudimo įmoka priklauso nuo draudimo sumos, t.y. bagažo vertės ir draudimo trukmės. Draudėjas gali pasirinkti vieną iš draudimo sumų: 500 EUR, 750 EUR, 1000 EUR.

Asmens civilinės atsakomybės draudimas
Tai įstatymais numatyta civilinė atsakomybė, kai reikia atlyginti padarytą kitam asmeniui žalą. Ji gali būti padaryta kito asmens sveikatai arba turtui. Tai gali būti kasdieninio gyvenimo pavojai, pvz., apdraustasis skubėdamas netyčia stumteli kitą žmogų, dėl ko pastarasis patiria traumą arba apdraustasis važiuodamas dviračiu apgadina stovintį automobilį. Pagal galiojančius civilinės atsakomybės įstatymus pareiškiamas reikalavimas atlyginti žalą. Teismo procese draudiminio įvykio atveju draudikas atstovauja apdraustąjį. Apsidraudus tėvams, civilinės atsakomybės draudimas galioja ir dėl nepilnamečių vaikų padarytos žalos.

Kelionės finansinių nuostolių draudimas
Jeigu Jūs atšauksite kelionės užsakymą arba būsite priverstas staiga nutraukti kelionę dėl savo arba vieno iš kartu keliaujančių asmenų staigios ligos ar mirties, tuomet turėsite nemažai išlaidų. Tokiais atvejais ERGO LIETUVA Jums atlygins:

kelionės atšaukimo išlaidas;
papildomas grįžimo išlaidas nutraukus kelionę.
Prie draudiminių įvykių priskiriama:

apdraustojo arba jo artimųjų žūtis, sunkūs sužalojimai, netikėtos sunkios ligos;
apdraustojo, jo sutuoktinio (-ės) gyvenamajam būstui padaryta žymi žala.
Taip pat atlyginami nuostoliai, pavėlavus išvykti į kelionę arba jungiamąjį reisą:

atsitikus eismo įvykiui;
pavėlavus viešajam transportui;
esant trečiųjų asmenų nusikalstamai veiklai

Apie įvairias kelionės draudimo rūšis bei draudimo bendroves, kuriose galima įsigyti norimą draudimo rūšį,  skaitykite interneto svetainėje adresu:

http://www.draudimas.lt
http://www.ergo.lt

Kaip elgtis kelionės atšaukimo atveju?

Dažniausiai turistinės kelionės sutartyje nurodoma, kad  kelionės atšaukimo atveju, bus pasiūloma kita kelionė už tą pačią kainą. Jeigu naujos kelionės yra atsisakoma, sumokėti pinigai yra grąžinami. Pinigų grąžinimas sumokėjus elektroniniu būdu arba mokėjimo pavedimu - paprasta ir greita operacija. Jeigu už kelionę atsiskaitėte grynaisiais, pinigus grąžinsime mūsų kelionių agentūroje arba mokėjimo pavedimu.

Kokius dokumentus reikia turėti kartu keliaujantiems vaikams?

Vaikas į kelionę užsienyje gali vykti turėdamas pasą ar vaiko kelionės dokumentą. Jeigu vaikas vyksta į užsienį su abiem tėvais (įtėviais), arba vienu iš tėvų (įtėviais) ir pavardė nesiskiria (jei skiriasi reikia turėti vaiko gimimo liudijimą), PKP pareigūnams pateikiamas vaiko Lietuvos Respublikos piliečio pasas arba vaiko kelionės dokumentas.
Šiuo atveju jokių papildomų leidimų ar kitokių dokumentų pasieniečiams pateikti nereikia.
Jei vaikas vyksta su seneliais ar kitais asmenimis (ne tėvais), turi būti pateiktas notaro patvirtintas abiejų tėvų sutikimas ir jo kopija, kad vaikas išvyktų. Sutikime būtina nurodyti, kuriam laikui ir į kokią valstybę vaikas vyksta, o sutinkančiojo parašas turi būti patvirtintas notaro. Jeigu vaikas gyvena su vienu iš tėvų, tuomet turi būti šį faktą liudijantis dokumentas (mirties liudijimas, ištuokos liudijimas, teismo sprendimas ar kt.). Vieno iš tėvų mirties atveju pateikiamas notaro patvirtintas mirties liudijimo nuorašas. Jeigu antrojo iš tėvų sutikimo gauti nėra galimybės, pateikiamas rajono (miesto) vaikų teisių apsaugos tarnybos sutikimo raštas.

Ar yra suteikiamos nuolaidos kartu keliaujantiems vaikams?

Vežantis jaunesnius kaip 2 metų vaikus, mokama tik už vizą ir draudimą.  Lėktuve papildoma vieta neskiriama.

Dauguma aviakompanijų taiko vienodas taisykles ir nuolaidas vaikams. Užsakant kelionę, reikia pateikti ne tik vaiko pavardę, bet ir tikslią gimimo datą. Jeigu kūdikiui kelionėje sukanka 2 metai, aviakompanija jį laiko 2 metų vaiku. Kūdikiui iki 2 metų vieta lėktuve ir nustatytas neregistruoto bagažo svoris nepriklauso. Vaikui nuo 2 metų amžiaus, kaip ir suaugusiam, priklauso vieta ir nemokamai registruojamo bagažo norma.
Vaikui, keliaujančiam kartu su dviem suaugusiais, mokančiais kelionės kainą pagal kainoraštį, taikoma nuolaida, nurodyta kainoraštyje priklausomai nuo vaiko amžiaus. Jeigu nurodytas vaiko amžius nuo (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma nuo nurodyto amžiaus įskaitytinai. Jeigu nurodytas vaiko amžius iki (amžius), tai reiškia, kad nuolaida taikoma, jeigu iki kelionės pabaigos vaikui nėra suėjęs nurodytas amžius.
Šeimai, keliaujančiai su vienu vaiku, nuolaida taikoma tada, kai šeima pasirenka gyventi dviviečiame kambaryje su trečia pristatoma lova. Vaiko amžius, kuriam taikoma nuolaida, nurodomas kainoraštyje.

Kada vėliausiai galima įsigyti norimą kelionę?

Norimą kelionę galima įsigyti likus vienai dienai iki kelionės pradžios (išskyrus keliones į tolimuosius kraštus). Detalesnės informacijos teiraukis telefonu Vilniuje (8~5) 249 6279.

Kokius dokumentus reikia turėti keliaujant į užsienio valstybes?

Norėdamas išvengti nemalonumų pasienyje, pasirūpink reikiamais kelionės dokumentais, pasitikrink paso galiojimo laiką bei pasirūpink draudimu. Pasas turi galioti ne mažiau kaip šešis mėnesius nuo dienos, kai prasidės kelionė. Tikslesnę informaciją apie tai gali suteikti pasų tvarkymo tarnybos. Atmink, kad Lietuvoje įsigaliojus naujo pavyzdžio pasams, pasą galima gauti tik mėnesio bėgyje, galima pasidaryti ir greičiau, bet tai kainuos daugiau.

http://www.dokumentai.lt/pasas.php

 

Kokius reikia pateikti dokumentus atsiimant kelionės paketą?

Pasirašant kelionės sutartį bei atsiimant kelionės paketą, reikia turėti asmens tapatybę liudijantį dokumentą.

Kaip atsiimti kelionės dokumentus?

Kelionės dokumentų pristatymo būdą galima pasirinkti užsakymo eigoje. EasyTravel kelionių agentūroje, galimi šie dokumentų pristatymo būdai:

Dokumentų atsiėmimas EasyTravel kelionių agentūroje.
Dokumentai siunčiami jūsų nurodytu elektroniniu paštu.
Nemokamas dokumentų pristatymas visoje Lietuvoje

Jeigu iki kelionės pradžios lieka daugiau negu savaitė, kelionės dokumentus galime pristatyti tavo nurodytu adresu (dokumentai pristatomi adresu, kurį nurodei užsakymo eigoje). Dažniausiai kelionės dokumentai yra pristatomi 2 darbo dienų bėgyje. Jeigu tavo užsakymas yra patvirtinamas iki 16 val., dokumentai pristatomi kitą darbo dieną. Tuo atveju, jeigu užsakymo patvirtinimas įvyksta po 16 val., dokumentai pristatomi antrą darbo dieną po patvirtinimo. Kurjeriai siuntas pristato darbo dienomis iki 12 val. - apskričių centruose, iki 14 val. rajonų centruose, iki 16 val. kitose vietovėse.

Dokumentų atsiėmimas EasyTravel kelionių agentūroje

Kelionės sutartį (ir draudimo polisą) galima atsiimti EasyTravel kelionių agentūroje darbo dienomis nuo 8.30 iki 19 val. bei šeštadieniais nuo 10 iki 15 val.

Mūsų  adresas:
Aludarių g. 2
LT-01113 Vilnius

Žemėlapis

 

Kokie maitinimo tipai yra viešbučiuose?

Dažniausiai viešbučiuose būna keli maitinimo būdai. Paprastai viešbutyje yra tik viena maitinimo sistema, tačiau daugėja viešbučių, kurie vykdo dvi ar daugiau maitinimo sistemų. Paprastai, viešbučio aprašyme yra nurodoma, kokios maitinimo sistemos yra tame viešbutyje. Maitinimo kaina yra įtraukiama į kelialapio kainą, jeigu viešbutis vykdo kelias maitinimo sistemas - įtraukiama paprasčiausios ir pigiausios sistemos kaina, ir nurodoma priemoka prie kelialapio už papildomą maitinimą. Maistas pateikiamas nustatytomis valandomis viešbučio restorane. Jei klientai, anksti ryte išvykstantys iš viešbučio arba vėlai vakare grįžtantys į jį pageidauja maitinimą gauti kitu laiku, atskirais atvejais, viešbučio administracijos nustatyta tvarka yra galimybė (kartais už papildomą mokestį) gauti ankstyvų pusryčių ar vėlyvos vakarienės maisto paketus.

Viešbučiuose populiariausi 2 maitinimo tipai - a la carte ir švediškas stalas.

A la carte - patiekalai (porcijomis) pasirenkami iš pateikto valgiaraščio, restorane aptarnauja padavėjai.

Švediškas stalas reiškia, kad maitinimo metu ant atskiro stalo yra patiekiama įvairių paruoštų patiekalų, svečias priėjęs prie stalo pats įsirenka patiekalus, suvalgomo maisto kiekis neribojamas. Gėrimai pietų ir vakarienės metu į maitinimo kainą neįskaičiuoti. Pusryčiai, pietūs, vakarienė yra pateikiami pagrindiniame viešbučio restorane. Aukštesnių kategorijų viešbučiuose papildomi maitinimai gali būti rengiami ir kitose viešbučio nurodytose vietose: baruose, specializuotose restoranuose (pvz., a la carte). Išsamią informaciją apie maitinimo valandas ir vietas suteikia viešbučio registratūros darbuotojai arba rašytinė informacija apie tai pateikiama viešbučio kambariuose.

Paprastai viešbučio kambariuose, kuriuose nėra tam skirtos virtuvėlės, draudžiama laikyti ir gaminti maistą. Tuose viešbučiuose, kur atvykimo dieną kambariuose galima rasti kavos ar arbatos arba leidžiama šiuos gėrimus ruošti (apie tai informuojama viešbučių aprašymuose), vėliau šių gėrimų atsargos dažniausiai nėra papildomos.

Maitinimo sistemos pavadinimas, apibūdinimas, pastabos

  Pusryčiai (angl. trumpinys - BB)
Patiekalai, kava, arbata ir gaivieji gėrimai
 
Pusryčiai ir vakarienė (angl. trumpinys - HB)
 Patiekalai pusryčių ir vakarienės metu; kava, arbata ir pateikti gaivieji gėrimai tik pusryčių metu.
 Vakarienės metu visi gėrimai - už papildomą mokestį, jei nėra įvardinta kitaip.
 
Pusryčiai, pietūs ir vakarienė (angl. trumpinys - FB)
 Patiekalai pusryčių, pietų ir vakarienės metu; kava,- už papildomą mokestį, arbata ir gaivieji gėrimai - tik pusryčių metu.
 Pietų ir vakarienės metu visi gėrimai - už papildomą mokestį, jei nėra įvardinta kitaip.
 
„Viskas įskaičiuota" (angl. trumpinys - AI)
 Patiekalai, kava, arbata pusryčių, pietų ir vakarienės metu; vietinės gamybos pilstomi gaivieji ir alkoholiniai gėrimai.
 Išvardinti gėrimai dažniausiai būna nemokami nuo 10 iki 22 val. tačiau gali būti nustatytos ir kitos laiko ribos. Aukštesnės kategorijos viešbučiai į maitinimo sistemą papildomai įtraukia vėlyvus pusryčius, kavos-arbatos valandėlę su konditerijos gaminiais, vėlyvą vakarienę. Importiniai gėrimai, šviežiai spaustos sultys, ledai - už papildomą mokestį.
 
„Ultra viskas įskaičiuota" „Aukštos klasės viskas įskaičiuota" (angl. trumpinys - UAI)
 Patiekalai, kava, arbata pusryčių, vėlyvųjų pusryčių,  pietų, vakarienės metu, naktipiečių metu; kavos-arbatos valandėlės su konditerijos gaminiais, ledai, šviežiai spaustos sultys, pilstomi vietinės gamybos ir importiniai gaivieji ir alkoholiniai gėrimai.
 Išvardinti gėrimai dažniausiai būna nemokami nuo 10 iki 22 val. tačiau gali būti nustatytos ir kitos laiko ribos. Šampanas, aukščiausių kategorijų stiprieji alkoholiniai gėrimai - už papildomą mokestį, jei nenurodyta kitaip.

Kokios paslaugos nėra įskaičiuojamos į kelionės kainą?

Į kelionės kainą nėra įskaičiuojama:

Matysis pasirinkimas rezervacijos eigoje:

  • vizos;
  • oro uosto mokesčiai;
  • kuro (rezervacijos) mokestis;
  • draudimas kelionės metu; 

Papildomo išlaidos atvykus į šalį:

  • ekskursijos;
  • asmeninės išlaidos, arbatpinigiai;
  • gėrimai pietų ir vakarienės metu (išskyrus "viskas įskaičiuota" maitinimo sistemą).

 

Kokios paslaugos yra įskaičiuojamos į kelionės kainą?

Priklausomai nuo pasirinkto kelionių tipo kelionės kainą sudaro:

  • skrydis lėktuvu į abi puses (perkant bilietą tik į vieną pusę kelionės kaina keisis) arba kelionė autobusu į abi puses;
  • nuvežimas iš oro uosto į viešbutį, o išvykimo dieną iš viešbučio į oro uostą (jeigu tai nėra savaitgalio kelionė);
  • poilsis pasirinktame viešbutyje su kainyne nurodyta trukme ir maitinimu;
  • pažintinių kelionių programa;
  • kelionių organizatoriaus atstovo paslaugos.

 

Kaip galima sužinoti tikslią kelionės kainą?

Tikslią kelionės kainą galima sužinoti užsakymo metu, įvedus išvykimo datą, kelionės trukmę, pasirinkus viešbučio kambarį bei keleivių skaičių.

Norime atkreipti jūsų dėmesį, kad skirtingi kelionių organizatoriai nevienodai pateikia kelionės kainas:
Vieni kelionių organizatoriai viešbučio kainoraštyje pateikia galutinę kambario kainą, į kurią įeina visų asmenų, galinčių gyventi nurodytame kambaryje, skaičius (jeigu vyksta vaikai, tai yra rodoma vidutinė kaina sudėjus suaugusiųjų ir vaikų kainas ir padalinus iš kiekio).

Ar galiu savo nuožiūra susikurti kelionės paketą?

Kelionių paketus sudaro kelionių organizatoriai. Dažniausiai keliautojas neturi galimybės koreguoti pasiūlyto kelionės paketo, tačiau viešbutį bei skrydžio datą galima pasirinkti savo nuožiūra.

Kokie kelionių paketų tipai parduodami jūsų interneto svetainėje?

Šiuo metu parduodamas keli kelionių paketų tipai:

  • Skrydis + Viešbutis + Pervežimas. Šį paketą sudaro skrydis lėktuvu, apgyvendinimas pasirinktame viešbutyje, nuvežimas iš oro uosto į viešbutį bei iš viešbučio į oro uostą, kelionių organizatoriaus atstovo paslaugos.
  • Skrydis + Viešbutis. Šį paketą sudaro skrydis lėktuvu, apgyvendinimas pasirinktame viešbutyje
  • Skrydis + Viešbutis + Pervežimas. Šį paketą sudaro skrydis lėktuvu, apgyvendinimas pasirinktame viešbutyje, nuvežimas iš oro uosto į viešbutį bei iš viešbučio į oro uostą.

 

Kas yra kelionės paketas?

Kelionės paketas - už bendrą kainą parduodamas paslaugų rinkinys, kurį sudaro ne mažiau kaip dvi turizmo paslaugos, įskaitant transportą ir (ar) apgyvendinimą, kai paslaugų trukmė viršija parą.

Kaip surasti ir užsisakyti norimą kelionę EasyTravel interneto svetainėje?

Keliones galima užsisakyti internetu, telefonu Vilniuje (8~5) 249 6279 arba atvykti į mūsų biurą darbo dienomis nuo 8.30 iki 19 val. bei šeštadieniais nuo 10 iki 15 val. adresu: Aludarių g. 2, Vilnius.

Tinkamiausią kelionę galėsi surasti užpildęs kelionių paieškos lentelę. Užpildyk visus (arba tik būtinus) lentelės laukus. Įvedęs duomenis, spustelk mygtuką "Ieškoti".

Susipažinęs su kelionės aprašymu, pasirink norimą mėnesį ir kelionės trukmę dienomis. Įvedęs duomenis, spustelk mygtuką "Ieškoti". Pasirinkęs viešbutį,  kuriame norėsi apsistoti ir kelionės išvykimo datą, spustelk mygtuką "Užsakyti".  Nurodyk, kiek ir kokio tipo vietų norėsi rezervuoti šiame viešbutyje.

Jeigu dar nesi įsigijęs kelionės draudimo, užsakymo eigoje gali pasirinkti norimą draudimo rūšį.

Pasirinkęs norimą draudimo rūšį bei susipažinęs su kelionės sutartimi, spustelk mygtuką "Tęsti". Jeigu užsakymo duomenys įvesti teisingai - patvirtink užsakymą.

Taip pat gali rezervuoti ir stovėjimą oro uoste, tiesiog reikia pažymėti kurį renkiesi, ir jis bus įtrauktas į tavo rezervaciją.

Pasirink norimą apmokėjimo būdą. EasyTravel kelionių agentūroje galimi šie apmokėjimo būdai:
Internetinė bankininkystė,
Kiti būdai:

  • Grynais kelionių agentūroje
  • Paprastu pavedimu
  • Kelionė išsimokėtinai

Atlikęs užsakymą, spustelk mygtuką "Apmokėti". Tau atsidarys banko internete puslapis. Įvedęs savo identifikavimo kodą bei slaptažodžius, pamatysi pagal kelionės užsakymą suformuotą mokėjimo pavedimą, kurį beliks patvirtinti arba atmesti.

Apmokėjimas grynais EasyTravel kelionių agentūroje
Norėdamas apmokėti kelionę grynaisiais, atvyk į EasyTravel būstinę darbo dienomis nuo 8.30 iki 19 val. bei šeštadieniais nuo 10 iki 15 val.

Mūsų adresas:
Aludarių g. 2
LT-01113 Vilnius
Lietuva

Spustelk nuorodą ir pasitikslink mūsų buvimo vietą

Apmokėjimas banko pavedimu
Norėdamas atlikti mokėjimo pavedimą, bet kuriame banke pervesk reikiamą sumą į mūsų nurodytą sąskaitą, naudojantis žemiau pateiktais duomenimis:

Gavėjo pavadinimas: UAB Travelonline Baltics
Gavėjo kodas: 302267581
Gavėjo sąskaita: LT347300010111711531
Gavėjo bankas: AB Swedbank
Banko kodas: 73000
Suma: xxxx LTL

Mokėjimo paskirtis: Kelionės užsakymas Nr. xxx

Pildydamas pinigų pervedimo blanką, naudok informaciją, kurią pateiksime užsakymo procedūros penktame žingsnyje "Avansinės įmokos apmokėjimas". Būtinai užpildyk lauką "Mokėjimo paskirtis", priešingu atveju mes negalėsime identifikuoti atlikto mokėjimo.
Dėmesio! Pasirinkti šį apmokėjimo būdą galima tik tuo atveju, jei iki kelionės pradžios liko daugiau nei 3 kalendorinės dienos.
Jeigu iki kelionės pradžios liko mažiau nei 14 dienų, yra mokama visa kelionės kaina.
Avansinė įmoka yra mokama tuo atveju, jeigu iki kelionės pradžios liko daugiau negu 14 dienų.

Laikas iki kelionės pradžios,  įmokos dydis
 
Daugiau kaip 25 diena iki išvykimo - 20%
 Nuo 25 iki 14 dienų iki išvykimo - 50%
 Mažiau nei 14 dienų iki išvykimo - 100%

Užsakymas pradedamas vykdyti iškart, kuomet pinigai patenka į mūsų sąskaitą arba sumokama grynaisiais EasyTravel kelionių agentūroje.

Patikrinę užsakymo galimybę, elektroniniu paštu atsiųsime elektroninę žinutę, kuria patvirtinsime arba paneigsime atlikto užsakymo įvykdymo galimybę. Jeigu užsakymo negalėsime įvykdyti, pasiūlysime rinktis kitą lygiavertį viešbutį arba keisti išvykimo datą. Tuo atveju, jeigu atsisakysi siūlomų alternatyvų - sumokėta suma bus sugrąžinta.

Užsakymo patvirtinimo atveju, turėsi sumokėti likusią sumą (likusi suma mokama tuo atveju, jeigu nebuvo atliktas pilnas apmokėjimas):

1. Jeigu iki kelionės pradžios liko daugiau negu 30 d., likusi suma turi būti sumokėta ne vėliau kaip 25 d. iki išvykimo datos.
2. Jeigu iki kelionės pradžios liko 30-25 d., likusi suma turi būti sumokėta per 5 darbo dienas.
3. Jeigu iki kelionės pradžios liko 25-14 d., likusi suma turi būti sumokėta per 3 darbo dienas.

Jeigu  apmokėjimas nebus įvykdytas nurodytų darbo dienų laikotarpyje, užsakymą laikysime negaliojančiu. Pagal EasyTravel užsakymų keitimo ir panaikinimo politiką, avansinė įmoka nebus sugrąžinta.

Kelionė išsimokėtinai
Ūkio banko lizingas, SNORO lizingas, General Financing

Patikrinama galimybė imti lizingą, sudaroma sutartis, ant sutarties reikalingi originalūs parašai, todėl turistas turi atvykti pasirašytį į ofisą arba jei turistas gyvena ne Vilniaus mieste, dokumentai siunčiami per kurjerių kompaniją.

Kokios kelionės parduodamos EasyTravel portale?

EasyTravel portale parduodami kelionių paketai, kuriuos siūlo Lietuvos bei tarptautiniai kelionių organizatoriai (Tez Tour, Topturas, Novaturas, Travelonline Baltics ir kt.).

 

 

Jeigu dėl šios Privatumo Politikos aprašymo tau iškilo klausimų, rašyk mums adresu: info@easytravel.lt. Mes atsakysime į visus konkrečius bei pagrįstus užklausimus.


INFOCREDIT